عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 19 / 11 / 1391
بازدید : 616
نویسنده : ارشیا

 

فقط دو هفته از آغاز سال 2013 و شایعات شروع کنسول جدید نسل بعدی، نسل و تا آنجا که به کنسول مربوط می شود راه اندازی شده توسط U رشته. در حال حاضر به نوبه خود از شرکت های مایکروسافت و سونی، شرکت ژاپنی است که اخیرا بیشتر شایعات در حال اجرا هستند آنلاین، اما هیچ کدام به عنوان نزدیک به سونی به عنوان کلمات هیروشی ساکاموتو، معاون رئیس جمهور، خانه سرگرمی سونی، که به یک سری از ارائه آینده پلی استیشن 4.



بر اساس ساکاموتو در مصاحبه اخیر خود به یک محیط تخصصی شیلی است که ما باید حداقل تا ماه مه، به منظور شناخت بیشتر در مورد سونی آینده پیشرفت در مورد کنسول صبر کنید. با ظهور یک کنسول قابل حمل تقریبا به مدت یک سال و نسل فعلی کنسول را به این نتیجه به زودی، به نظر می رسد که اجرایی شده بود با اشاره به اعلام یک کنسول جدید سونی است.

تاریخ نشان می دهد ساکاموتو برای اولین بار به خورده غیررسمی و واضح تر نمایش E3 بازی است فقط چند هفته پس از این است. یک رویداد که در آن شرکت های سونی، مایکروسافت و نینتندو نشان داد که سیستم عامل سرگرمی جدید خود، به داده های اصلی از همان سخت افزار را به عنوان سمبل قیمت در راه اندازی خواهد شد.



در همین حال، ساکاموتو تیم پلی استیشن را می گوید در حال حاضر کار بر روی نسخه بعدی از E3، در رابطه به کنسول بعدی این شرکت است. ما همچنین به یاد داشته باشید باید بگویم که سونی در حال آماده سازی برای کنفرانس که شرکت ژاپنی در روز اول سال 2013 اعلام خواهد شد و در تاریخ 25 فوریه در یک کنفرانس به نام پلی استیشن مقصد برگزار می شود و به عنوان هدف اصلی سونی، نشان می دهد که جهان تمام اخبار آنها آماده شدن برای 2013.

در طول روز از اظهارات ساکاموتو موضوع اصلی گفتگو در این صنعت بوده است تا شایعات تاریخهای جدید اشاره کرد حتی نزدیک به فصل تابستان است، با تمرکز بر روی بازی در کنفرانس توسعه دهندگان، یکی دیگر از کنوانسیون بازی در اواخر ماه مارس برگزار می شود ادعا کرد که Game Informer به. با این حال، نسخه ofHiroshi ساکاموتو است و نزدیک به خط عمل از سونی است.

همه این کار را بدون حتی هر بتن بر روی کنسول، از طراحی آن، داخلی و یا تاریخ انتشار و اطلاعات قیمت احتمال وجود دارد که ما را از سونی یاد بگیرند که جهان را به نشان می دهد که جانشین پلی استیشن 3، که به دنبال اسرع وقت و پیش از رقابت، عنوان ما از شایعات و نشت آموخته است. کنسول در تابستان و یا قبل از بار؟ آیا آن را به قبل از پایان سال جاری از زندان آزاد شده است؟ یک بار دیگر، زمان خواهد شد بگویید، و با وجود آن که به نظر می رسد بسیار چه به انتظار، به نظر می رسد که E3 بعدی کلید را به نسل بعدی کنسول ها خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: کنسول گیم , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

نظرتان درمورد وبلاگ چیست


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین عطر اصل را از ما بخواهید و آدرس atrasl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 5484
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com